سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال در یکی از کتاب هایش چنین نازل کرده است : «بنده ام ! به حقّ خودم سوگند که من دوستدارت هستم . پس به حقّ خودم بر تو، سوگندت می دهم که مرا دوست بدار» . [إرشاد القلوب] 
»» غرب ستیزی

سوابق مبارزاتی اینجانب:

قصه مبارزه اینجانب با سران استکبار به دوران نوزادی بنده برمیگردد بنده از همان اوان کودکی اموختم که باید بر دهان یاوه گویان غرب به عادت نوزادی  شاشید ملاحظه بفرمایید اینگونه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن قلعه ای ( یکشنبه 90/3/22 :: ساعت 11:40 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غرب ستیزی
مروری بر افکار وهابیت و جایگاه آن در جهان 3
مروری بر افکار وهابیت و جایگاه آن در جهان 2
مروری بر افکار وهابیت و جایگاه آن در جهان 1
بسیج چیست و بسیجی کیست؟
شبکه های اطلاعاتی بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در ایران (1320-
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 8
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 9797
» درباره من «

مذهبی،فرهنگی،سیاسی

» آرشیو مطالب «
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

» صفحات اختصاصی «

» طراح قالب «