سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به عبد اللّه پسر عباس در باره نظرى که داده بود و امام موافق آن نبود فرمود : ] تو راست که به من نظر دهى و اگر نپذیرفتم از من اطاعت کنى . [نهج البلاغه] 
»» قسمتی از بیانات رهبرفرزانه انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش آم

ایشان تأکید کردند: این همان رابطه گرگ و میش است که امام فرمودند ما این رابطه را نمی خواهیم.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: در دوره ای که دو ابرقدرت در جهان بود و در دشمنی با جمهوری اسلامی هم اتفاق نظر داشتند، ملت ایران در مقابل آنها ایستاد و هر دو ابرقدرت را به زانو درآورد و این باید درس عبرتی برای امریکاییها باشد زیرا امریکا اکنون قدرت آن دوره را ندارد و قدرت نظام اسلامی نیز چندین برابر شده است.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه ملت ایران بدنبال استقلال، آزادی، منافع ملی و پیشرفت در علم و فناوری است، خاطرنشان کردند: اگر کسی بخواهد به این حقوق ملت ایران تعرض کند، ملت با تمام وجود در مقابل او خواهد ایستاد و او را به زانو درخواهد آورد.
ایشان افزودند: زمانی که امریکا از روحیه استکباری و دخالتهای بیجا در امور ملتها دست بردارد، برای ما دولتی همانند سایر دولتها خواهد بود اما تا هنگامی که امریکا همچنان به دنبال طمع برگشت به ایران، به عقب بردن زمان و سلطه بر ایران باشد، با هیچ وسیله ای نخواهد توانست، ملت ایران را وادار به عقب نشینی کند.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: امریکاییها به برخی مسائل و غائله های بعد از انتخابات دل خوش نکنند زیرا جمهوری اسلامی ایران عمیق تر و ریشه دارتر از این حرفها است و نظام اسلامی بر حوادث بسیار سخت تر از این مسائل هم، فائق آمده است.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن قلعه ای ( سه شنبه 88/8/12 :: ساعت 4:22 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غرب ستیزی
مروری بر افکار وهابیت و جایگاه آن در جهان 3
مروری بر افکار وهابیت و جایگاه آن در جهان 2
مروری بر افکار وهابیت و جایگاه آن در جهان 1
بسیج چیست و بسیجی کیست؟
شبکه های اطلاعاتی بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در ایران (1320-
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 9
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 9798
» درباره من «

مذهبی،فرهنگی،سیاسی

» آرشیو مطالب «
شهریور 1388
مهر 1388
آبان 1388
آذر 1388

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

» صفحات اختصاصی «

» طراح قالب «